رند ترین شماره ایران
نوشته شده توسط : spudgene

یک مقام روابط عمومی وزارت ارتباطات در خصوص رند ترین شماره ایران یعنی شماره 09123456789 گفت: این شماره تلفن‌همراه تاکنون 30 تا 40 پیام کوتاه از طرف متقاضیان خرید دریافت داشته که پیشنهاد قیمت 100میلیون تومانی نیز برای آن شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود فاتح در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه افزود: طی ۱۱ سال گذشته ۱۱میلیون شماره تلفن‌همراه در ایران واگذار شده است و حدود ۴۰۰هزار شماره رند تلفن‌همراه در کشور وجود دارد که این شماره‌های رند در اختیار شرکت ارتباطات سیار قرار دارد و به مرور به متقاضیان واگذار خواهد شد.
وی با اعلام این که در ماه آینده 500 شماره رند به مزایده گذاشته می‌شود، افزود: قیمت پایه این شماره‌های رند توسط گروه کارشناسی در وزارت ارتباطات مشخص شده است.
فاتح تصریح کرد: درآمد حاصل از فروش شماره‌های رند تلفن‌همراه به بهینه‌سازی شبکه تلفن‌همراه کشور اختصاص خواهد یافت.
افزایش قیمت 35هزار تومانی
قیمت سیم‌کارت صفر برای فروش با کدهای مختلف در حال حاضر در بازار نسبت به روزهای گذشته افزایش محسوسی یافته و ۱۵ تا ۳۵هزار تومان افزایش قیمت از خود نشان داده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، پس از انتشار قیمت‌های پیشنهادی برای برخی از شماره‌های رند و مرتب بهای سیم‌کارت صفر و کارکرده برای فروش افزایش یافت. فعالان بازار سیم‌کارت معتقدند که با مزایده شماره‌های رند بهای سیم‌کارت رند و مرتب که در اختیار مردم و در بازار موجود است افزایش خواهد یافت.
این فعالان معتقدند مزایده شماره‌های رند بر روی بهای سیم‌کارت صفر و کارکرده معمولی نیز اثر گذاشته است.
بر اساس این گزارش در بازار امروز سیم‌کارت تهران، سیم‌کارت صفر با کدهای دو، سه، پنج و شش به ترتیب 630 تا 635هزار تومان‌، 560هزار تومان، 505‌ تا 515هزار تومان و 495 تا 500هزار تومان خریداری می‌شود. کد چهار نیز کمترین قیمت را در خرید و فروش دارد. سیم‌کارت با کد چهار، 480هزار تومان فروخته می‌شود.
یکی از فعالان بازار سیم‌کارت با اشاره به این قیمـت‌های پیشنهادی ۵۰۰شماره رند و مرتب مخابرات اظهار داشت: برخی از این قیمت‌ها با واقعیت همخوانی ندارد. حتی تفاوت قیمت‌ بین این شماره‌ها در برخی از موارد بسیار بالا و میلیونی است.
فعالان بازار معتقدند به عنوان مثال شماره 9122002020 در جدول مخابرات 970هزار تومان قیمت‌گذاری شده در حالی که بهای شماره 9122004040 و 9122005050 که در بازار پایین‌‌تر از شماره 9122002020 خرید و فروش می‌شود، سه میلیون و 100هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این کارشناس گفت: برای قیمت‌های پیشنهادی، گویا کارشناسی دقیقی انجام نشده است که این تفاوت قیمت فاحش وجود دارد.
برخی قیمت های پایه شماره های رند در زیر درج شده است.

 





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: